شرایط فروش جدید پیکاپ آمیکو آسنا اعلام شد + قیمت قطعی - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
15

شرایط فروش جدید پیکاپ آمیکو آسنا اعلام شد + قیمت قطعی

  • کد خبر : 9269
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
شرایط فروش جدید پیکاپ آمیکو آسنا اعلام شد + قیمت قطعی

گروه صنعتی آمیکو که عرضه کننده محصولات باری و تجاری به بازار کشورمان است، تصمیم دارد تا شرایط فروش نقدی پیکاپ آمیکو آسنا مدل ۹۸ را برگزار کند. قیمت آمیکو آسنا در این شرایط فروش ۴۹۸ میلیون تومان عنوان شده است و تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، آمیکو آسنا یکی از کاربردی‌ترین خودروهای سبک تجاری حال حاضر بازار کشورمان است که چندسالی است توسط گروه آمیکو به تولید می‌رسد. آمیکو آسنا در بازار خودرو ایران با محصولاتی همچون کاپرا ۲، پیکاپ ریچ و فوتون تونلند به رقابت می‌پردازد و می‌توان گفت نسبت به تمامی رقبا ابعاد و اندازه بزرگتری دارد.
در مقایسه قیمت‌ها نیز آمیکو آسنا در حد وسطی مابین رقبای خود قرار دارد و به همین دلیل می‌توان آن را خودرویی با ارزش خرید بالا دانست. استفاده از پیشرانه پایه گازسوز نیز سبب شده تا آمیکو آسنا مزیت قابل توجهی در زمینه مصرف سوخت بدست آورد و استفاده از آن برای خریداران مقرون به صرفه تلقی شود.
موعد تحویل خودرو در شرایط فروش آمیکو آسنا سی روزه اعلام شده اما انتظار می‌رود مشتریان بتوانند در زمانی کوتاه‌تر از سی روز پیکاپ خود را تحویل بگیرند. علاوه برآن مالیات بر ارزش افزوده نیز در قیمت نهایی خودرو لحاظ شده است و مشتری پرداخت اضافه‌ای بابت خرید خودرو پرداخت نخواهد کرد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9269

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰