اولین اطلاعات از "اسکای ول" شاسی بلند جدید چینی منتشر شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

اولین اطلاعات از “اسکای ول” شاسی بلند جدید چینی منتشر شد

  • کد خبر : 9282
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
اولین اطلاعات از “اسکای ول” شاسی بلند جدید چینی منتشر شد

“گروه خودروسازی مبتنی بر انرژی های نوین اسکای ول” یا “جیانگسو اسکای ول اتومبیل” نام یک کمپانی چینی تولیدکننده خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از عصر ایران، اما نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال ۲۰۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
اسکای ول در ۱۸ ژوئیه اولین کراس اوور تمام الکتریکی خود با نام “ET5” را برای پیش فروش ارائه کرد. این خودرو با برد حرکتی حدود ۵۰۰ کیلومتر در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی وارد خیابان های چین خواهد شد و پس از آن نیز احتمالا نسخه های صادراتی خواهد داشت.
حاصل طراحی ایی تی۵ یک مجموعه زیبا است که به رغم شباهت های خود به محصولات روز دنیا مانند هوندا، در جذب مخاطب عملکرد موفقی دارد. این خودرو برابر با ۴۷۰۰ میلیمتر در طول توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز ۲۸۰۰ میلیمتر است.
ایی تی۵ مانند سایر خودروهای چینی مدل روز؛ طراحی زیبایی را نیز در بخش کابین همراه خود دارد که با چاشنی فناوری به خوبی ترکیب شده و یک مجموعه مشتری پسند را ارائه می دهد. البته در رابطه با کیفیت مواد مورد استفاده در این فضا تنها هنگام حضور فیزیکی در کابین می توان اظهار نظر کرد.
از امکانات کابین علاوه بر المان های کرومی که موجب زیباتر شدن آن شده، می توان به  نمایشگر دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی جایگزین نشانگر سنتی آمپر و نمایشگر ۱۲٫۸ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.
اطلاعات رسمی در رابطه با جزئیات پیشرانه این محصول در دسترس نیست اما برد حرکتی حدود ۵۰۰ کیلومتر برای آن از جانب سازنده مورد اشاره قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9282

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰