افزایش قیمت خودروهای «SWM» - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

افزایش قیمت خودروهای «SWM»

  • کد خبر : 9309
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
افزایش قیمت خودروهای «SWM»

این شرکت چندی پیش با انتشار اطلاعیه شرایط فروش خودروهای SWM ویژه تیرماه را اعلام کرد. نکته قابل‌توجه در این‌باره افزایش قابل‌توجه قیمت خودروهای G01 و G01F است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، شرکت سیف‌خودرو با معرفی برند جدید SWM قصد دارد علاوه‌بر سهم‌خواهی از بازار، تعهدات معوقه خود را درخصوص تحویل خودروهای بیسو جبران کند. از این‌رو به‌تازگی محصول جدید این شرکت با نام SWM G01 به صورت محدود تحویل مشتریان و راهی خیابان‌ها شده است. اما این شرکت چندی پیش با انتشار اطلاعیه شرایط فروش خودروهای SWM ویژه تیرماه را اعلام کرد. نکته قابل‌توجه در این‌باره افزایش قابل‌توجه قیمت خودروهای G01 و G01F است. 
بر این اساس قیمت نقدی G01 با موعد تحویل مرداد ماه ۵۸۰ میلیون تومان و قیمت نقدی G01F با موعد تحویل شهریور ماه ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده، این در حالی است که قیمت این خودروها در خردادماه ۹۹ به ترتیب ۳۱۰ و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شده بود. حال باید دید که مسئولان این شرکت باتوجه به شرایط کنونی بازار چه تدابیری را برای سهم‌خواهی محصولات جدید خود خواهند اندیشید و چه تصمیماتی برای تثبیت وضعیت محصولات نه‌چندان مطرح خود اتخاذ می‌کنند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9309

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰