کاهش ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره) - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11

کاهش ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 9334
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲:۰۳
کاهش ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره)

بر اساس آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خردادماه امسال جابجایی مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به خرداد سال گذشته ۹۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مطابق آمار منتشر شده از سوی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خردادماه امسال ۴۹۹ نشست و برخاست هواپیما در فروگاه امام خمینی (ره) انجام شده که در مقایسه با ۳۵۲۳ نشست و برخاست خردادماه سال گذشته ۸۶ درصد کاهش یافته است.
در بخش اعزام و پذیرش مسافر عملکرد این فرودگاه در ماه قبل ۲۶ هزار و ۵۰۹ نفر بوده که نسبت به خرداد سال ۹۸ رشد منفی ۹۵ درصدی را ثبت کرده است. در آخرین ماه بهار سال گذشته ۵۶۵ هزار و ۳۶۳ نفر در فروگاه امام جابجا شده بودند.
در حوزه ارسال و پذیرش بار و پست نیز عملکرد فرودگاه امام نسبت به خرداد سال ۹۸ منفی شده است. در خرداد سال گذشته ۱۰ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۵۴۶ کیلوگرم عملکرد جابجایی این فرودگاه بوده که با رشد منفی ۸۱ درصدی طی خرداد امسال به ۲ میلیون و ۸۵ هزار و ۳۳۶ کیلوگرم کاهش یافته است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9334

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰