باقی‌ماندن بخشی از مطالبات مسافران از پروازهای کنسل شده - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد

باقی‌ماندن بخشی از مطالبات مسافران از پروازهای کنسل شده

  • کد خبر : 9467
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
باقی‌ماندن بخشی از مطالبات مسافران از پروازهای کنسل شده

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از باقی‌ماندن مطالبات مردم و پس ندادن بهای بلیت پروازهای کنسل شده آنها ناشی از شیوع ویروس کرونا از سوی یکی از ایرلاین‌های داخلی خبر داد و گفت‌: تسهیلات کرونایی شرکت‌های هواپیمایی در مرحله‌ی پرداخت قرار دارد و به زودی آنهایی که پول مردم را به دلیل نداشتن نقدینگی، ندادند می‌توانند پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، پس از گذشت حدود پنج ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور و کنسل شدن بلیت پروازهای داخلی و خارجی مردم که قرار بود بهای آن بدون کسر جریمه به آنها برگردند هنوز برخی از مردم موفق نشدند پول بلیتی که در سال گذشته خریداری کردند و کنسل شده است را از شرکت‌های هواپیمایی پس بگیرند.
مقصود اسعدی سامانی – دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی – گفت: به غیر از یک ایرلاین تقریبا همه شرکت‌های هواپیمایی بهای بلیت پروازهای کنسل شده مردم را پرداخت کردند و برخی از بلیت‌های کنسل شده که بهای آن به مردم برگردانده نشده نیز به زودی پرداخت می‌شود.
وی با بیان این که تسهیلات کرونایی ایرلاین‌های داخلی در مرحله‌ی تامین منابع و پرداخت توسط بانک‌های عامل قرار دارد، اظهار کرد: برخی شرکت‌های هواپیمایی که هنوز بهای همه بلیت‌های کنسل شده را نداده‌اند به زودی تسهیلات‌شان را دریافت می‌کنند و مطالبات مردم را پرداخت خواهند کرد.
اسعدی سامانی اعلام کرد: اکثر مردمی که بابت بازنگشتن بهای بلیت پروازهای کنسل‌شده‌شان در ایام شیوع ویروس کرونا گلایه دارند مربوط به ایرلاین‌های خارجی است که سازمان هواپیمایی کشوری مذاکرات مختلفی با آنها و سازمان هواپیمایی کشورشان انجام داده که امیدواریم به زودی این مطالبات نیز پرداخت شوند. البته ایرلاین‌ها نیز اعلام کرده‌اند که با افزایش پروازها و درآمدهایشان مطالبات مردم را از طریق تهیه بلیت مجدد یا به صورت  نقدی پرداخت می‌کنند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9467

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰