هواپیمایی کانتاس استرالیا، از معدوترین ایرلاین های بدون سانحه - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

هواپیمایی کانتاس استرالیا، از معدوترین ایرلاین های بدون سانحه

  • کد خبر : 9741
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲:۰۵
هواپیمایی کانتاس استرالیا، از معدوترین ایرلاین های بدون سانحه

آیا تا کنون هنگام خرید بلیط هواپیما به موضوع امنیت ایرلاینی که با آن قصد سفر دارید فکر کرده اید؟

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از افکارنیوز، در این مقاله  می خواهیم یکی از ایرلاین هایی را به شما معرفی کنیم که هیچ سانحه مرگباری تاکنون نداشته است و این واقعا عجیب است. ایرلاین شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا را بهتر بشناسید!
معرفی شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا
شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۱ مقصد مختلف در تمام قاره های جهان است که مقصد بسیاری از مسافران می باشد. البته قابل ذکر است که خریداران بلیط هواپیمای خارجی در ایران نمی توانند از این ایرلاین استفاده کنند، چراکه هیچ کدام از شهرهای ایران جزو مقاصد این ایرلاین نمی باشند. ایرانیانی که قصد سفر با این ایرلاین را دارند برای خرید بلیط هواپیما باید ابتدا  به امارات رفته و در فرودگاه امارات که مرکز ایرلاین کانتاس در خاورمیانه است پرواز خود را با ایرلاین کانتاس استرالیا انجام دهند. این مسیر بهترین مسیر پرواز به استرالیا از تهران برای خریداران بلیط خارجی می باشد و بقیه مسیر ها از ایران با این شرکت هواپیمایی بسیار دور و هزینه بر است.
شرکت هواپیمایی کانتاس، بدون سانحه هوایی
شرکت هواپیمایی کانتاس یکی از قدیمی ترین ایرلاین های جهان است که هیچ سانحه مرگباری تاکنون نداشته است. این شرکت بزرگترین ایرلاین کشور استرالیا می باشد و دفتر مرکزی آن در شهر سیدنی استرالیا واقع است که در حال حاضر به بیش از ۸۵ مقصد در سراسر دنیا پرواز مستقیم انجام می‌دهد و ناوگانی مدرن و جوان دارد که از خدمات و تنوع غذایی بالایی نیز برخوردار است. به دلیل خوش نامی این شرکت در امنیت پرواز بیشتر مسافران سعی می‌کنند تا خرید بلیط شان را از این شرکت هواپیمایی انجام دهد.
شرکت کانگورویی
خریداران بلیط هواپیما خارجی  گاهی نام این ایرلاین را کانگورویی پرنده خطاب می کند و این به دلیل تصویر کانگورویی است که در لوگوی آن و روی هواپیما وجود دارد.  شرکت هواپیمایی کانتاس کوانتاس نیز نامیده می شود در سال ۱۹۲۰ تاسیس شد و امروزه بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی استرالیا از نظر ناوگان و مسیر پروازی به شمار می‌رود.
دفاتر شرکت هواپیمایی کانتاس
 برای راحتی خریداران بلیط هواپیمای خارجی در سراسر دنیا شرکت هواپیمایی کانتاس در فرودگاه های ملبورن، آدلاید، دبی و فرودگاه پرث نیز دفتر هواپیمایی اش را به عنوان قطب دوم این هواپیمایی قرار داده است. در سال ۲۰۱۶ این شرکت عنوان نهمین ایرلاین از نظر کیفیت خدمات و سرویس دهی و امنیت انتخاب شد. سرویس کترینگ و غذای کانتاس ایرلاین به دلیل کیفیت و تنوع بالا شهرت جهانی در بین مسافران پیدا کرده است. شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا از سال ۱۹۵۱ تاکنون درگیر هیچ حادثه مرگباری نشده است و تنها تعداد انگشت شماری حادثه جزئی از این شرکت گزارش شده است. بنابراین خریداران بلیط هواپیما با امنیت خاطر این پرواز را انتخاب می کنند.
کلاس های پروازی هواپیمایی کانتاس
کلاس پروازی هواپیمایی کانتاس در مسیرهای داخلی عبارتند از کلاس اقتصادی یا اکونومی، پرمیوم یا اکونومی و بیزینس کلاس که به مسافران خریداران بلیط داخلی ارائه می شود. اما خریداران بلیط هواپیمای خارجی علاوه بر کلاسهای اکونومی، پرمیوم و بیزینس می توانند از پرواز فرست کلاس نیز بهره ببرند. در تمامی پروازها و کلاسهای مختلف این ایرلاین خدمات و سرویس دهی منحصر به فرد همراه با سرگرمی های متنوع و غذاهای خوشمزه به مسافران ارائه می دهد. اگرچه ممکن است خدمات رفاهی با توجه به کلاس پروازی بیشتر و یا کمتر باشد و این بستگی به مسافران دارد که در هنگام خرید بلیط هواپیما کدام یک از این کلاس های پروازی را انتخاب کنند.
خریداران بلیط هواپیمای خارجی علاوه بر احساس امنیت بیشتر در این هواپیما می توانند از کترینگ خاص این ایرلاین لذت ببرند. مسئولیت پذیرایی از مسافران را در طول پرواز سرویس Q  به عهده گرفته است که دارای بیش از ۱۰۰ سرآشپز و آشپزی مجرب و ماهر از ۵۰ کشور مختلف است که تنوع غذایی بسیاری برای مسافران ایجاد می کند. تنها در سال گذشته ۴۰ میلیون وعده غذایی در پروازهای کانتاس به مسافران این ایرلاین ارائه شده است. در این ایرلاین برای خریداران بلیط هواپیما انواع غذاهای حلال، گیاهی، رژیمی، فست فود، غذاهای ملل سرو می‌شود که مانند یک رستوران پنج ستاره است. البته همانطور که گفته شد غذا های فرست کلاس، بیزینس کلاس، پرمیوم کلاس و اکونومی با هم متفاوت است اما در تمام این کلاس ها خریداران بلیط هواپیمایی از از غذا لذت می برند. از امکانات ویژه ای که هواپیمایی کانتاس برای خریداران بلیط هواپیما خارجی و داخلی قرار داده است این است که مسافران به راحتی می توانند چک_این آنلاین را انجام دهند. در پروازهای این ایرلاین مسافران می توانند از ۲۴ ساعت تا دو ساعت قبل از پرواز به صورت آنلاین چک_این کنند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9741

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰