دلالان، قطعات خودرو را گران کردند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دلالان، قطعات خودرو را گران کردند

  • کد خبر : 9749
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲:۱۸
دلالان، قطعات خودرو را گران کردند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید متداول است معمولا پس از گذشت ماه‌ها از افزایش قیمت‌ها، مسئولان وارد میدان می‌شوند که می توان عملکرد آنها را به نوشدارویی پس از مرگ سهراب تشبیه کرد چراکه قیمت کالاها به بهای قبلی باز نمی گردد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، لطف‌الله سیاه‌کلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت قطعات یدکی خودرو، گفت: رشد نرخ ارز حداکثر ۲۰ درصد، قیمت قطعات یدکی خودرو را افزایش داده و موجب گرانی آن می‌شود، این در حالی است که به دلیل فعالیت دلالان در بازار قیمت‌ها سر به فلک گذاشته است.
مسئولان نسب به گرانی افسارگسیخته قطعات یدکی خودرو بی توجه نباشند
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان نباید نسب به گرانی افسارگسیخته قطعات یدکی خودرو بی توجه باشند زیرا گرانی این محصولات عایدی برای قطعه سازان نیز ندارد و واسطه گران از طریق احتکار و دلالی زمینه افزایش قیمت ها را فراهم کردند.
وی اظهار کرد: سازمان‌های حمایت از مصرف کننده، تعزیرات و نهادهای نظارتی باید با جدیت و فوریت به موضوع ورود کرده و پس از برخورد با متخلفان، قیمت ها را کاهش دهند.
ورود دیرهنگام سازمان نظارتی‌های به موضوع برخورد با گرانی‌ها همچون نوشدارویی پس از مرگ سهراب است
این نماینده مردم در مجلس یازهم با بیان اینکه دستگاه های نظارتی باید آنلاین بوده و در لحظه با گرانفروشی و سوداگری برخورد کنند، اضافه کرد: متداول است معمولا پس از گذشت ماه‌ها از افزایش قیمت‌ها، مسئولان وارد میدان می‌شوند که می توان عملکرد آنها را به نوشدارویی پس از مرگ سهراب تشبیه کرد چراکه قیمت کالاها به بهای قبلی باز نمی گردد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شورای رقابت و سازمان نظارتی باید با ورود به موضوع گرانی قطعات یدکی خودرو از جولان دلالان جلوگیری کنند، ادامه داد: علیرغم اینکه در سایر کشورها نظارت ها آنلاین و به روز است اما در ایران همچنان از سازوکارهای سنتی استفاده می شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9749

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰