تولید بیش از ۱۱۷ هزار دستگاه خودرو در سایپا - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
چهارماه امسال؛

تولید بیش از ۱۱۷ هزار دستگاه خودرو در سایپا

  • کد خبر : 9753
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲:۲۴
تولید بیش از ۱۱۷ هزار دستگاه خودرو در سایپا

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۱۱۷ هزار و ۸۱۸ دستگاه خودرو در گروه خودروسازی سایپا از ابتدای امسال تا پایان تیرماه است و در آن تولید ۱۴ دستگاه تیبای صادراتی نیز ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، برپایه آمارهای سامانه یاد شده، در چهار ماهه امسال ۵۸ هزار و ۸۸۷ دستگاه خودرو در خانواده پراید، ۵۸ هزار و ۸۹۴ دستگاه خانواده تیبا، ۱۰ دستگاه سراتو و ۱۳ دستگاه آریو در این گروه خودروسازی تولید شد.
همچنین در این مدت ۱۴ دستگاه تیبا به منظور صادرات تولید شد، اما عدد صفر در مقابل جدول تولید خودروهای مونتاژی چانگان CS35 و برلیانس ثبت است.
علاوه براین ۳۸ هزار و ۲۸۴ دستگاه از خودروهای تولیدی یاد شده مربوط به آمار تیرماه گروه خودروسازی سایپا است که مشتمل بر ۱۸ هزار و ۹۷۵ دستگاه در خانواده پراید، ۱۹ هزار و ۳۰۸ دستگاه درخانواده تیبا و یک دستگاه سراتو است.
تیرماه امسال بنابر تصمیم گیری شورای عالی استاندارد، تولیدات خانواده پراید به غیراز سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) که وزارت صنعت برای رفع کمبودها در حوزه وانت تداوم تولید آن را خواستار شده بود، متوقف خواهد شد.
به گزارش ایرنا، میانگین تولید روزانه محصولات گروه خودروسازی سایپا در خردادماه  امسال با اجرای برنامه‌های تقویت زنجیره تامین، پروژه‌های داخلی‌سازی قطعات و افزایش سهم داخل، به بیش از دو هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9753

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰