افزایش بیش از ۲ برابری در تولید ایران خودرودیزل - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
مقایسه آمار تولید خاور نشان می دهد؛

افزایش بیش از ۲ برابری در تولید ایران خودرودیزل

  • کد خبر : 9874
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۳
افزایش بیش از ۲ برابری در تولید ایران خودرودیزل

مقایسه آمار تولید شرکت ایران خودرو دیزل از ابتدای سال جاری با مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد که این شرکت موفق به رشد بیش از دو برابری در میزان تولید محصولات تجاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، شرکت ایران خودرو دیزل در تیرماه سال جاری یک هزار و ۱۲۹ دستگاه محصول در گروه کار و تجاری تولید کرده است که شامل ۲۳۸ دستگاه کامیون سنگین، پنج دستگاه مینی بوس، ۸۲ دستگاه ون و پیکاپ و ۸۰۴ دستگاه وانت آریسان می شود.

ایران خودرو دیزل همچنین در چهار ماهه نخست سال جاری آمار تولید یک دستگاه کامیون سبک، ۵۶۲ دستگاه کامیون سنگین، ۳۶ دستگاه مینی بوس، ۲۴۹ دستگاه ون و پیکاپ و دو هزار و ۴۶۹ دستگاه وانت آریسان را در پرونده این شرکت ثبت کرده است که مجموع آمار تولید این شرکت را به رقم سه هزار و ۳۱۷ دستگاه رساند.
 
در مقایسه آمار تولید چهار ماهه ابتدای سال جاری با مدت مشابه در سال ۱۳۹۸، رشد بیش از دو برابری آمار تولید ایران خودرو دیزل قابل مشاهده است به طوری که آمار تولید چهار ماهه نخست سال ۱۳۹۸، یک هزار و ۴۰۸ دستگاه محصول بوده در حالی که ایران خودرو دیزل در چهار ماهه ابتدای سال جاری موفق به تولید سه هزار و ۳۱۷ دستگاه انواع محصولات گروه کار و تجاری شده است.

بیشترین نقش در این افزایش تولید را نیز وانت آریسان با آمار تولید دو هزار و ۴۶۹ دستگاه در چهار ماهه ابتدای سال ۹۹ داشته است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ رشد بیش از سه برابری را نشان می دهد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9874

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰